Posiadamy szerokie kompetencje w zakresie wykonywania analiz usług, związanych z z optymalizacją wszystkich procesów logistycznych, zachodzących w firmach. Wykonujemy badania podstawowe, stosowane, a także zaawansowane prace rozwojowe, skutkujące wypracowywaniem rozwiązań, wspierających efektywność procesów zachodzących w firmie.
analizy funkcjonalne – analizy pod kątem przydatności i customer experience
analiza konkurencji
wykorzystania w danym projekcie (czyli np. testowanie, badania i porównanie dostępnych na rynku rozwiązań płatniczych do wykorzystania)
analiza przedwdrożeniowa – wytyczne odnośnie wdrożenia rozwiązania
analiza powdrożeniowa – efekty wdrożenia, ROI
Zajmujemy się budowaniem baz konsumenckich (B2C) oraz biznesowych (B2B). Bazy tworzone są przez naszych konsultantów od podstaw, a informacje w nich zawarte pochodzą z wiarygodnych i sprawdzonych źródeł, np. bezpośrednio od firm, których dotyczą. Bazy są aktualizowane codziennie, dlatego ich jakość sięga aż 95%. Selekcja danych odbywa się na podstawie potrzeb zgłaszanych przez naszych Klientów, a także na podstawie analizy profilu działalności klienta oraz konkretnej akcji marketingowej/sprzedażowej.
- imię
- nazwisko
- adres
- telefon stacjonarny / komórkowy
- e-mail
- wiek
- dzieci
- hobby
- zawód
- dochód
- inne typu lifestyle
- nazwa firmy
- adres
- osoba kontaktowa
- stanowisko
- PKD
- zatrudnienie
- obrót
- e-mail
- WWW
.