Kompleksowa obsługa dokumentów wychodzących

GENEROWANIE MASOWEJ ILOSĆI DOKUMENTÓW (faktur, wyciągów, wezwań,polis itp.) NA PODSTAWIE DANYCH OTRZYMANYCH OD WYSTAWCY DOKUMENTU LUB ZAIMPORTOWANYCH BEZPOŚREDNIO Z SYSTEMÓW BILLINGOWYCH

PODPISYWANIE, ARCHIWIZACJA I ZNAKOWANIE CZASEM e-FAKTUR

WYSYŁKA DOKUMENTÓW ELEKTRONICZNYCH ORAZ WYDRUK I WYSYŁKA PAPIEROWYCH

SZCZEGÓŁOWE RAPORTOWANIE WYSYŁEK WYSTAWCOM DOKUMENTÓW

PORTALE DOKUMENTÓW – UMIESZCZANIE DOKUMENTÓW ADRESOWANYCH DO KLIENTÓW ORAZ PEŁNA OBSŁUGA KLIENTA (reklamacje, zamówienia usług dodatkowych itd.)

APLIKACJE MOBILNE DO ZARZĄDZANIA DOKUMENTAMI
Kompleksowa obsługa dokumentów wychodzących

AUTOMATYCZNE DZIELENIE PRZESYŁEK NA FAKTURY PAPIEROWE I ELEKTRONICZNE ORAZ NA OPERATORÓW POCZTOWYCH I KURIERSKCH DLA OPTYMALIZACJI KOSZTÓW WYSYŁKI

PREFERENCYJNE ZA WYSYŁKĘ

BIEŻĄCE RAPORTOWANIE STATUSÓW DORĘCZENIA DLA ZAPEWNIENIA NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI

DODATKOWA GWARANCJA JAKOŚCI PROCESU DORĘCZEŃ DZIĘKI DEDYKOWANEMU ZESPOŁOWI OBSŁUGI I INTERWENCJI

BRAK KONIECZNOŚCI OPERACYJNEGO ANGAŻOWANIA WŁASNEGO ZESPOŁU
Logistyka produktów
Przykładowy zakres świadczenia usług

magazynowanie

pakowanie i adresowanie

transport i wysyłka

obsługa zwrotów

logistyka zagraniczna

logistyka masowa
Dysponujemy własną flotą wspomagającą, co przekłada się na możliwość maksymalnego zoptymalizowania procesu logistycznego. Współpracujemy także z zaufanymi operatorami kurierskimi i pocztowymi, dzięki czemu oferowane przez nas rozwiązania cechuje najwyższa efektywność przy zachowaniu maksymalnej wydajności kosztowej.
Kompleksowa obsługa sklepów internetowych
Oferujemy podmiotom z sektora e-commerce kompleksowe wsparcie w obszarze logistyki

JEDNA UMOWA I JEDNA INTEGRACJA – DOSTĘP DO MAGAZYNU ORAZ WIELU METOD PŁATNOŚCI I WYSYŁKI TOWARÓW

UMOŻLIWIENIE SPRZEDAŻY ZA GRANICĄ DZIĘKI PREFERENCYJNYM CENOM WYSYŁKI DO KLIENTÓW Z CAŁEJ UE

USŁUGA PRZYJAZNA KUPUJĄCYM I SPRZEDAJĄCYM DZIĘKI UŁATWIENIU FINALIZACJI ZAKUPU

MAGAZYNOWANIE I KONFEKCJA PRZESYŁEK

OBSŁUGA PŁATNOŚCI

OBSŁUGA ZWROTÓW
Podpisywanie dokumentów na odległość
Specjalizujemy się w dostarczaniu umów i innych dokumentów pod wskazane adresy. Pisma, po uprzednim podpisaniu przez uprawnioną osobę, wracają do Zleceniodawcy w trybie ASAP. Natychmiastowe raportowanie o statusie danego dokumentu pozwala Klientowi na natychmiastową aktywację usług czy wysyłki towarów, co przekłada się na usprawnienie komunikacji z Klientem i szybsze generowanie przychodów
Przykładowy zakres świadczenia usług

zamówienie usługi/produktu przez Klienta Zleceniodawcy,

wygenerowanie i wydruk umowy w oddziale ASAPon, znajdującym się najbliżej miejsca zamieszkania Zleceniodawcy

wizyta kuriera u Klienta, podpisanie umowy czy innych dokumentów

informacja do systemu Zleceniodawcy o podpisaniu umowy/dokumentów przez Klienta

aktywacja usług/wysyłka towarów do Klienta

Oferujemy także Telefoniczne wsparcie doręczeń - jeśli Klient odmówi przyjęcia przesyłki lub podpisania umowy, natychmiast kontaktuje się z nim doradca. Celem kontaktu jest przypomnienie mu o zakupie dokonanym przez telefon, odpowiedź na wszelkie wątpliwości Klienta oraz wsparcie pracy kuriera. Po rozmowie telefonicznej Kurier natychmiast otrzymuje wytyczne (np. zmiana adresu doręczenia na adres pracy, późniejsze doręczenie itp.) 
Średni czas realizacji usługi to kilka godzin, a maksymalnie - jeden dzień roboczy
Logistyka odwrócona
Usługa umożliwiająca odbiór produktów na żądanie spod wskazanego adresu i dostarczenie do zleceniodawcy. Może być wykorzystywana do odbioru koperty z dokumentami jak i znacznie większych przesyłek – chociażby telewizora, który należy dostarczyć do serwisu.
Przykładowy zakres świadczenia usługi

zgłoszenie zapotrzebowania przez Klienta do Zleceniodawcy (np. awaria sprzętu elektronicznego objętego gwarancją)

zgłoszenie do ASAPon zlecenia w formie elektronicznej poprzez udostępniony system

wizyta kuriera u Klienta, zapakowanie przesyłki i odbiór za pokwitowaniem

dostarczenie przesyłki do Zleceniodawcy
Usługi komplementarne
Oferujemy podmiotom z sektora e-commerce kompleksowe wsparcie w obszarze logistyki
( I ) Prace B+R
Posiadamy szerokie kompetencje w zakresie wykonywania analiz usług, związanych z z optymalizacją wszystkich procesów logistycznych, zachodzących w firmach. Wykonujemy badania podstawowe, stosowane, a także zaawansowane prace rozwojowe, skutkujące wypracowywaniem rozwiązań, wspierających efektywność procesów zachodzących w firmie.
Przykładowy zakres prac rozwojowo-badawczych

analizy funkcjonalne – analizy pod kątem przydatności i customer experience

analiza konkurencji

wykorzystania w danym projekcie (czyli np. testowanie, badania i porównanie dostępnych na rynku rozwiązań płatniczych do wykorzystania)

analiza przedwdrożeniowa – wytyczne odnośnie wdrożenia rozwiązania

analiza powdrożeniowa – efekty wdrożenia, ROI
( II ) Sprzedaż baz danych B2C i B2B
Zajmujemy się budowaniem baz konsumenckich (B2C) oraz biznesowych (B2B). Bazy tworzone są przez naszych konsultantów od podstaw, a informacje w nich zawarte pochodzą z wiarygodnych i sprawdzonych źródeł, np. bezpośrednio od firm, których dotyczą. Bazy są aktualizowane codziennie, dlatego ich jakość sięga aż 95%. Selekcja danych odbywa się na podstawie potrzeb zgłaszanych przez naszych Klientów, a także na podstawie analizy profilu działalności klienta oraz konkretnej akcji marketingowej/sprzedażowej.
Przykładowe selekcje
  • imię
  • nazwisko
  • adres
  • telefon stacjonarny / komórkowy
  • e-mail
  • wiek
  • dzieci
  • hobby
  • zawód
  • dochód
  • inne typu lifestyle
  • nazwa firmy
  • adres
  • osoba kontaktowa
  • stanowisko
  • PKD
  • zatrudnienie
  • obrót
  • e-mail
  • WWW
  • .